Velkoobchodní prodej bude dohodnut vždy specificky pro konkrétního velkoodběratele dle smluvních podmínek dohodnutých mezi obchodními zástupci obou stran. V případě Vašeho zájmu o návázání velkoobchodní spolupráci nás, prosím, kontaktujte telefonicky na +420 608 451 545.
Zboží v naší prodejně je určeno pro maloobchodní i velkoobchodní prodej. Objednávka zboží může být realizovaná telefonicky, e-mailem či osobně na adrese vzorkovny. Vždy však s písemným potvrzením objednávky ze strany zákazníka! V písemném potvrzení objednávky budou vždy specifikovány veškeré informace ohledně objednaného zboží a toto bude zákazníkovi zasláno k odsouhlasení. Bez písemného odsouhlasení objednávky nebude objednávka považována za závaznou! V případě osobní objednávky bude objednávka vyhotovena písemně s nutností podpisu zákazníkem. Zboží je až do okamžiku prodeje majetkem prodávajícího. Zákazník bude při prodeji vždy informován o předpokládaném termínu dodání zboží. U krbových vložek je termín dodání dle skladových zásob (zpravidla okamžitě k odběru), u krbových ostění je zpravidla termín výroby 30 dní, jelikož se jedná o zakázkovou výrobu. U vybraných typů ostění jsou stále drženy skladové zásoby. Dostupnost zboží je doporučováno ověřit telefonicky.
Ceníky a katalogy
Prodej se řídí maloobchodním ceníkem a aktuálním katalogem, které jsou vždy v aktuální podobě vyvěšeny na webu elektrickekrby.cz, dále jsou také k nahlédnutí na prodejně. V případě požadavku je možné katalogy a ceníky zaslat e-mailem nebo fyzicky poštou na náklady odesílatele.
Slevy
Prodejce si vyhrazuje právo udělit zákazníkovi slevu v souvislosti s aktuálními akčními nabídkami, které jsou uveřejněny buď na webových stránkách nebo fyzicky na prodejně.
Platba
Platbu za zboží je možno realizovat hotově při převzetí zboží v CZK nebo EUR u zahraničních zákazníků (v tomto případě je nutné prodejce informovat předem). V případě zájmu zákazníka může v den objednávky složit zálohu na objednané zboží, doplatek je hrazen při následném předání zboží. Uhradit zboží je možné také bankovním převodem před dodáním zboží. O tomto bude zákazník informován předem. Zboží je možné také zakoupit na splátky prostřednictvím poskytnutného úvěru od společnosti Cetelem. Podmínky platby je možno dohodnout osobně.
Dodání zboží
Před dodáním zboží bude zákazník telefonicky vyrozuměn předem a budou dohodnuty podmínky předání zboží. Dodání zboží je vždy dohodnuto při objednávce. V případě změny na jedné straně je nutné vyrozumět o této situaci druhou stranu.
Storno objednávky ze strany zákazníka
Od odeslání písemného odsouhlasení objednávky ze strany zákazníka je objednávka považována za závaznou. Zákazník má však právo na odstoupení od kupní smlouvy (tedy od objednávky) do 14 dnů od převzetí zboží dle zákona č. 367/2000.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, musí být splněny tyto podmínky.
Pokud jste již zboží obdržel a převzal, zašlete jej zpět na adresu KL-Trade, s.r.o., Příční 24, 602 00 BRNO a to za následujících podmínek:
musí byt v původním nepoškozeném a nerozbaleném obalu, nesmějí být odstraněny krycí fólie.
nesmí jevit známky používání
musí být nepoškozené
musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)
s originál dokladem o koupi
musí být zasláno oznámení o odstoupení od smlouvy e-mailem na adresu kl-trade@kl-trade.cz.
Zboží zaslané na jinou adresu nebude akceptováno jako reklamované zboží!!!
Zboží, prosím, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku!).
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze (snížené o expediční poplatky) za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
Storno objednávky ze strany prodávajícího:
bez udání důvodu
zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).
v případě chyby systému, nebo nadmíru zřejmých a logických lidských chyb (např. nesmyslná cena)
v případě nevyzvednutí objednaného zboží ve stanoveném termínu po četných urgencích dodavatele
Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je udána u každého zboží v přiloženém záručním listu při prodeji zboží.
Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:
zboží bylo reklamováno po záruční době
zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
zboží bylo použito v rozporu s dokumentací nebo s běžnými zásadami používání
zboží bylo použito v podmínkách, které neodpovídají svými parametry obvyklému prostředí nebo jiným parametrům stanoveným výrobcem
zboží bylo mechanicky poškozeno
zboží bylo nesprávným způsobem propojeno k jinému zařízení
zboží bylo neúměrné znečištěno a opotřebeno.
Jsme nuceni také upozornit zákazníky, že záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené jeho častým používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Děkujeme za pochopení.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.